środa, 15 października 2014

Truskawkowa pielęgnacja rąk

Grace Cole, Strawberry&Kiwi Hand Lotion



Pielęgnacja rąk jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ mam dość wrażliwą skórę. Testuję wiele kremów do rąk i szukam tego jedynego. Balsam od Grace Cole jest perfumowany o delikatnym zapachu truskawek, uzupełniony nutami pomarańczy, ananasa i kiwi. To jest największa zaleta tego produktu. Widziałam również balsam do ciała z tej serii, który na lato będzie idealny :)



Zapach jest genialny, ale działanie również mnie nie zawiodło. Balsam szybko się wchłania i dobrze nawilża dłonie. Kolejnym plusem jest opakowanie, które bardzo mi się spodobało. Jest ono duże (500 ml.) więc korzystam z tego kremu jedynie w domu. Do torebki się z pewnością nie nadaje. 


Jeśli chodzi o samą markę Grace Cole to produkty ich nie są testowane na zwierzętach a opakowania, na tyle, na ile to możliwe, są wykonywane z materiałów, które można poddać recyklingowi lub pochodzą z recyklingu.

Jestem pewna, że nie jest to ostatni produkt tej firmy, który u mnie zagościł. Jeśli jesteście ciekawe ich produktów to polecam wybrać się do Douglasa lub Hebe :)



10 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam typowego peelingu do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że douglasa nie ma w pobliżu miejsca mojego zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie wolę takie "torebkowe" balsamy czy kremy do rąk. :) W domu po ich umyciu nie mam problemu z wysuszeniem, ale jak robię to poza nim np. na uczelni to czuję straszne napięcie i wysuszenie. I wtedy muszę mieć przy sobie jakieś smarowidło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielka butla a zapach na pewno super, uwielbiam truskawki

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skusze jak tylko będę w Hebe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie jest bardzo wygodne, tylko jaka jest jego cena?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z tą marką, ale opakowanie fajnie wygląda i zestawienie tych owoców - dla mnie jest bardzo apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo duże opakowanie :) Może zakupię na zimę :)

    OdpowiedzUsuń