wtorek, 14 sierpnia 2012

Lirene, City Matt






Muszę przyznać, że obecnie mój ulubiony ! 



Od producenta :
Fluidy nowej generacji CITY MATT posiadają wspaniałe właściwości wygładzające i matujące.

Podstawa skuteczności:
• specjalna formuła Nylon 12, sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa
• zastosowany system gąbeczek pochłania nadmiar sebum
• witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują młody wygląd
Efekt:
Jedwabista i doskonale matowa skóra

Stosowanie:
Nakładać palcami i równomiernie rozsmarować na twarzy.
( Na zdjęciu znajduje się podkład w starej wersji )

Moim zdaniem :
+ śliczny zapach
+ wygodna aplikacja
+ kolory idealne na lato (zimą mogą być za ciemne)
+ utrzymuje się długo na skórze
+ matuje oraz wygładza (używam jeszcze pudru, żeby ten efekt zwiększyć)

- czasami tworzą się smugi, ale wszystko zależy od tego czy dobrze nałożymy podkład
- nie za dobrze radzi sobie z kryciem

Mimo wszystko jestem z niego bardzo zadowolona i z pewnością wrócę do tego kosmetyku :) !


29 komentarzy:

  1. nie używam tego samego, ale też z Lirene i absolutnie kocham te fluidy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam go kiedyś ;) i pamiętam, że nie mogłam sobie dobrać koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, ja wolę podkład z Rimmela a latem to w ogóle nie używam podkładów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam bardzo go lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak fajnie!! pogoda gwarantowana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój pierwszy w życiu podkład, jaki zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam taki z odc.toffee, jeszcze stare opakowanie, dobrze sie sprawdza, rzeczywiscie matuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również odpowiada ten podkład :-) Jak do tej pory - jeden z faworytów :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden mat i ciemniejszy odcień shiny i uwielbiam oba!
    Ale nie wiedziałam, że są nowe opakowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś bardzo lubiłam ten podkład, muszę znów do niego wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopóki nie dostalam Maybellinow od brata kupowalam tylko ten:) bo jak za ta cene to super fluid.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, i też jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie byłby za ciemny nawet w lato ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. też go kupiłam! ale że krycie mi teraz potrzebne to używam Kobo, ale jak tylko moja cera się uspokoi to z ogromną chęcią powrócę do Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja go bardzo lubię, ale moja jedna znajoma po jego użyciu z właścicielki całkiem ładnej cery robi się pryszczulą ;) Nie wiem co się dzieje, ale uwydatnia jej wszystko, a nawet to co niewidoczne bez makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe, ciekawe. a jak z ceną i jak, znaczy czym aplikujesz ten podkład? Ja mimo, że uwielbiam cliniqua chciałabym znaleźć jego tanią, łatwodostępną alternatywę! Mój portfel byłby mi za to przewdzięczny:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzadko używam fluidów, więc nawet ciężko mi się wypowiedzieć ;) Choć ostatnio dostałam jeden i podobno jest fenomenalny zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez długi czas był to mój ulubiony podkład :)
    Nadal go lubię, ale próbuje teraz podkładów różnych firmy.
    Ale do tego na pewno jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie mam zamiar go kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam go :) ale zachęcasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja bardzo lubię City Matt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie wgl się nie sprawdził :|

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam i u mnie sprawdził sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię lirene:) ale tego jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  26. Właściwie ta firma przypadła mi do gustu , ale ten podkład jest okropny ! robi straszne " smugi" na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń