sobota, 22 września 2012

Farbowanie - Srebrny Superjasny Blond :)

Farbowanie jak co miesiąc :) Oto efekty po Garnier Color Sensation 111 Srebrny Superjasny Blond :)






Odrost po 23 dniach :) I jak tu włosów co chwilę nie farbować ?! :)
Z jednej strony jestem bardzo zadowolona z takiego przyrostu, ale z drugiej to ciągłe rozjaśnianie odrostów jest dla mnie męczące.. Korzystając z wolnego czasu sięgnęłam po farbę Garnier.

Na odrostach trzymałam farbę 30min. a na całości (nie licząc końcówek) około 3min.

A oto efekty na lekko wilgotnych włosach :) :




Zdecydowanie najlepsza farba, z którą miałam przyjemność ! :)
Wybieram się w poniedziałek po następną, co więcej w drogerii Natura jest dodawana masakra Maybelline do farb Garnier Color Sensation :)


33 komentarze:

  1. ja farbowalam palete ostatnio ale tez wyprobuje garnier za jakis czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj, znam ból z regularnym farbowaniem... 3 tygodnie i już widoczne odrosty, a przy blondzie jeszcze takie nieestetyczne, masakra...

    OdpowiedzUsuń
  3. eee no zaskoczyłam sie..pieknie pokrywa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! świetny kolor :D Ja natomiast przy czerwonych włosach mam mordęgę z tym, że po 2 myciach włosy są rude i niezbyt ładne :( dlatego wiem jaka to jest pokusa :D

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny - super kolor... najbardziej nie podoba mi sie jak blob wlosy maja ten zotly odcien.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie Kochana znam ten bol przez kilka lat farbowalam na blond i takie odrosty wlasnie mialam..... ale kolorek Twoich wloskow i tak uwazam ze jest sliczny...

      Usuń
  6. Mam inne kolorystyczne potrzeby, a przy nich Garnier się nie sprawdza. tzn. kolor wychodzi prześliczny, tylko, że farbuje później wszystko inne (głównie poduszki). Ale twój blond podoba mi się ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rozjaśnia świetnie, podpowiem siostrze przy najbliższej okazji :)

      Usuń
  7. no blond wyszedł rewelacja, ale tak jak już wcześniej wspominałam brąz tą farbą mi wgl nie wyszedł :|
    może to zależy od włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor :) i jeszcze ta promocja w Naturze... a miałam nie farbować włosów! proszę mnie tak nie kusić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny efekt na włosach :)
    ja wróciłam już jakiś czas temu do mojego naturalnego koloru - wkurzały mnie odrosty i chciałam dać moim włosom odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wyszło na Twoich włosach! :) Dobrze sobie poradził Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim włosom przydałoby się odświeżenie koloru bo już się sprał, wypłukał ale z drugiej strony chce dać im trochę odpoczynku od tego wszystkiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście efekt na włosach bardzo fajny:)
    ja sama ''czaję się''na color sensation i chyba jutro kupię;D - tyle, że raczej nie w naturze bo nigdzie w pobliżu nie będę miała więc maybellinu nie zgarnę :-p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie rozjaśniła Ci włosy ta farba:)
    Kurcze, ja też muszę pofarbować włosy. Mam straszne odrosty już:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor zachwycający. Używam Joanny,ale następnym razem skuszę się na Garniera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudny efekt, rozumiem, że jesteś zadowolona?:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie :) aczkolwiek wiem po sobie że bardzo ciężko byłoby mi zaufać jakiej kolwiek farbie ze sklepu, wolałabym udać sie do fryzjerki i jak cos to zwalić całą wine na nią hehe :)
    Chodz ten Twój blondzik naprawde mega się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten kolor. Bez żadnego wcześniejszego rozjaśniania farbowałaś i taki piękny kolor uzyskałaś nawet na ciemnych blond odrostach. Może w takim razie i ja zaryzykuję z tą farbą, też mnie wkurzają te szybko robiące się odrosty a nie chcę przepłacać z tym farbowaniem. Chyba skuszę się na ta farbkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo :) Zwłaszcza, że mam ciemne odrosty i inne farby tak dobrze sobie z nimi nie radzą :/ Na pewno będziesz zadowolona. Warto poczekać aż w promocji będzie :)

      Usuń
  18. Piękny zimny ,chłodny kolor blondu.A czy ta farba wyjdzie taka popielata na mysich odrostach???? Czy wiesz jaka woda jest w tej farbie 9% czy 6 %???? aktualnie londy profesjonal 11/11 i spiera się na żółto. Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź pod uwagę, że moje odrosty są ciemne :) Wystarczy, że trzymam 30min. na odrostach (czyli 5min. dłużej niż jest napisane) Z tym spieraniem się na żółto miałam problem gdy stosowałam Wellaton 12/1. http://girlinblond.blogspot.com/2012/10/pazdziernikowe-farbowanie.html Tutaj widać kolor odrostu :) Woda w tej farbie - 9% nic innego by mi włosów tak ładnie nie ruszyło :) Polecam !

      Usuń
  19. hej, bylam dzisiaj w drogerii i niestety albo stety nie dostalam palette a 10. wzielam wiec garnier 111 bo efekt u Ciebie rowniez bardzo mi sie podobal . mam tylko jeszcze pytanko, czy nakladanie farby zaczynasz od gory czy od dolu glowy, i jakie ma to znaczenie ? bo rozne opinie mozna znalezc w internecie ..

    OdpowiedzUsuń
  20. super Ci wyszło, farby z Garniera są zdecydowanie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. znam ten ból...moje włosy też szybko rosną ale nie można wpadać w panikę -w obsesję :) miałam taki czas że nawet głupie milimety odrostu już mnie denerwowały a teraz zmieniłam podejście wszystko z umiarem :)

    OdpowiedzUsuń