wtorek, 2 października 2012

Kilka słów o... Joanna, Rzepa ampułki wzmacniające

Minął już tydzień od kiedy rozpoczęłam kurację Joanną. Ampułki mogę jeszcze używać tydzień, a później konieczna jest przerwa. Postanowiłam, że po przerwie będę dalej wcierała ampułki :)






OD PRODUCENTA

Ampułki wzmacniające Rzepa przeznaczone są dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawierają bogaty zestaw aktywnych składników - ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne wyselekcjonowane ekstrakty naturalne, a także witaminę PP, mentol, dermosacharydy i prowitaminę B5, aby skutecznie zmniejszyć przetłuszczanie się skóry głowy oraz działać energizująco i wzmacniająco. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć wyjątkowe rezultaty przy regularnym stosowaniu. Unikatowa receptura preparatu oparta jest na starannie dobranych składnikach działających stymulująco, wzmacniająco i energizująco na cebulki włosowe. Zawiera wyjątkowo wysokie stężenie ekstraktu z czarnej rzepy, uznawanej przez medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych, naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów. 

Cena: 10-15zł / 7x10ml


WSTĘPNA OPINIA :)

Jeszcze za wcześnie, żeby pisać o skuteczności tego preparatu. Muszę natomiast powiedzieć, że włosy rzeczywiście dłużej są świeże oraz lepiej się układają :) Nie podrażniły one mojego skalpu dlatego z nich nie rezygnuję :) Jedna ampułka wystarcza mi na kilka zastosowań. Bezsensu jest moim zdaniem wylewanie całej ampułki, jeżeli wystarczy mniejsza ilość. Muszę przyznać, że preparat ten śmierdzi niesamowicie :D Mimo wszystko jestem dzielna i zostawiam go na całą noc :D Również problematyczne jest otwieranie ampułek. Ja robię to przez ściereczkę, żeby się nie pokaleczyć. Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej kuracji i liczę, że przyniesie dobre skutki :)

* W poniedziałek rozpoczęłam studia - psychologia :) Trudno jest mi się jeszcze odnaleźć, ale nie spodziewałam się, że będzie aż tak fajnie ! :) Wykłady i ćwiczenia chwilowo nie są takie straszne, ale zdaję sobie sprawę, że to tylko początki :D *



17 komentarzy:

  1. studia dobra rzecz :)
    mnie ostatnio wszystko podrażnia co jest przeciw wypadaniu włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję studiów ;)

    a co do ampułek poczekam aż głębiej potestujesz i poproszę recenzję ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też ostatnio ciężko cokolwiek kupić ;x za ile kupiłaś ten podkład ? oo gratuluję studiów ;) ja w przyszłym roku bardzo bym chciała ;) tylko jeszcze nie wiem na co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę hmm..przyjemnego studiowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę skusić się na te ampułki :)

    no i powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze najtrudniej jest mi się zmobilizować do systematycznego stosowania wszelkiego rodzaju ampułek i masek do włosów, ale czekam na ostateczny werdykt czy jednak warto się męczyć :)
    Powodzenia na studiach, świetny kierunek:)
    Pozdrawiam
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj macałam w drogerii. Szukam tańszego odpowiednika Kerium LRP.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo to bardzo ciekawy kierunek :) Ja się zastanawiam nad psychologią sportową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja stosowałam kiedyś ampułki Radical, ale te widzę że są tańsze, więc może je kupię :) powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na studiach - swietny kierunek:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde ja zawsze zapominam brać tych suplementów:P ale musze się wziąźć w końcu w garść:p J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że śmierdzi, ale oby działały:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jakie ta kuracja przyniesie efekty. Rozglądam się za czymś na wzmocnienie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widzę ale bardzo chętnie przeczytam dalszą recenzję bo musze moje włosy wzmocnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znając życie to i tak nie byłabym systematyczna w ich stosowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. są jakieś do włosów suchych? powodzenia na studiach ;)

    OdpowiedzUsuń