niedziela, 30 września 2012

Nowy podkładowy ulubieniec :)


Długie poszukiwania idealnego podkładu i czuję, że już jestem blisko :) Manhattan, Powder Mat bardzo dobrze się sprawdził na mojej mieszanej cerze, która ma tendencję do błyszczenia się po niedługim czasie.

OD PRODUCENTA 

Pudrowo matowiący, do cery mieszanej. Delikatny i kremowy, matowiący fluid, który po nałożeniu daje aksamitny i matowy efekt. Mikroskopijne pigmenty pudrowe zapobiegają połyskowi i zapewniają równomiernie matowy i subtelny wygląd, bez uciążliwych pozostałości. 

SKŁAD
 C9-13 Isoparaffin, Cyclopentasiloxane, Silica, Parrafinum Liquidum, Polyglyceryl-3 Beeswax, Polyglyceryl-2 Sesquiisostearate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone Crosspolymer, Glyceryl Dibehenate, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Silica Dimethyl Silylate, Panthenyl Ethyl Ether, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Propylene Carbonate, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, [+/- Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 77891, Cl 77947) 




PLUSY
+ Dobrze matuje
+ Długo utrzymuje się na buzi
+ Nie zapycha porów (co jest dla mnie bardzo ważne)
+ Nie wysusza
+ Bardzo dobrze kryje i wygładza
+ Wydajny
+ Nie jest drogi ( w promocyjnej cenie ok. 22zł)

MINUSY
- Brudzi ubrania
- Jeżeli ktoś nałoży za dużo podkładu wygląda to bardzo sztucznie ( efekt maski )

21 komentarzy:

  1. bez podkładu i tak masz piękną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ale lubię tą firmę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt:)
    a co do wody brzozowej to szczęście, że już ją skończyłam bo jej nie lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie jestem przekonana do tej Marki. Nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. co miałaś na myśli pisząc wygłasza ;D Nie miałam nigdy nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to będzie trzeba go wypróbować :) zwłaszcza, że cena w miarę przystępna

    OdpowiedzUsuń
  7. widać różnicę :) ciekawe, nigdy na ten podkład nie zwróciłam uwagi :)

    dostałaś ode mnie babeczkę..! :)
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłaś go w jakieś drogerii czy na allegro ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie szukam, czegoś niezapychającego, może spróbuję z tym!

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana uzywam tego podkładu od jakiś 2 lat i jest to mój ulubiony podkład ever ( a używałam już przeróżnych z różnych półek cenowych) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile dobrze pamiętam to go miałam, matowić matowił na kilka godzin ale tak fatalnie brudził ubrania że mu podziękowałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. coś kojarzę że chyba kiedyś go używałam ale dobrałam zły odcień ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam go kiedys i uzywałam jako korektora pod oczy bo niezle kryje;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak szukanie idealnego podkładu może potrwać :) sama doświadczyłam i doświadczam tego po sobie:) pozdrawiam serdecznie, dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki! Zastanowię się nad nim, zapiszę sobie i następnym razem w Rossmannie pomacam:D

    OdpowiedzUsuń