piątek, 24 października 2014

Palette Różany blond CV12





Farby Palette są zdecydowanie moimi ulubionymi (razem z Garnierem). Kolor - różany blond, kusił mnie od dłuższego czasu, mimo opinii, że bardzo piecze po nałożeniu. U mnie nic takiego nie wystąpiło. Zawsze aplikuję farbę na przetłuszczone włosy i to właśnie chroni mnie przed pieczeniem.

Farbę trzymałam na odrostach troszkę dłużej niż to zalecane i nie nakładałam jej na całość, wykonałam jedynie malaks. W ten sposób włosy mniej się niszczą, ponieważ farba nie ma bezpośredniego kontaktu z włosami, jedynie z odrostami.



Jestem bardzo zadowolona z efektów :)

19 komentarzy:

  1. świetny efekt, dała rade z odrostami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wygląda! :-)
    choć ja jednak wolę nieco cieplejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda :) I świetnie pokryła odrost.
    Też byłam z niej bardzo zadowolona, ale to pieczenie mnie zniechęciło. Również aplikuję farbę na przetłuszczone włosy, ale pieczenie i tak wystąpiło. Przy farbowaniu Naturią tak nie było, dlatego zostanę przy tej farbie.
    Najważniejsze, że Tobie odpowiada, może mi trafił się felerny egzemplarz, bo mój skalp nie należy do wrażliwych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski kolor i świetnie chwyciło odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to taka trochę platynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor.
    farbujesz sama takie długie włosy w domu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi taki kolor by chyba nie pasował do twarzy, ale jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu dziś ją kupiłam :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. A bardziej polecasz garnier color sensation 111 czy tą właśnie różany blond? Którą można uzyskać kolor bez żółtych refleksów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie lepiej sprawdził się różany blond, ale jest to odrobinę mocniejsza farba od Garniera i nie należy jej za długo trzymać na reszcie włosów. Proponuję jedynie malaks :)

      Usuń
    2. A czy nie zostawiła trochę herbacianych - rozowych refleksow? Daje efekt chłodny? Zalezy mi na chlodnym ladnym jasnym blondzie, farbowalam juz wczesniej wlosy na jasny blond u fryzjera. Zastanawiam sie tez nad palette A10 i nie wiem ktora wybrac z tych 3 odcieni.

      Usuń
    3. Nie zostawia :) Daje bardzo ładny i czysty blond, gdybym wciąż była blondynką to dalej sięgałabym po tę farbę :) . A10 wydaje mi się, że jest odrobinę ciemniejsza.

      Usuń
    4. A pod jakim względem u Ciebie lepiej sprawdził się różany blond niż Garnier?

      Usuń