środa, 23 października 2013

Kosmetyczne braki uzupełnione :)











21 komentarzy:

  1. Super zakupy ;)
    Najbardziej ciekawi mnie olejek Wella i olejek Eucerin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Henna do brwi :)
    Niby na 15 razy a mnie starczyła jeszcze na raz tyle :)
    Podoba mi się ten różowy, cielisty kolorek lakieru.
    A tą farbę od Garniera muszę koniecznie wypróbować, ale boję się, że wyjdzie mi platyna i troszkę się boję, bo to rok szkolny i lepiej nie eksperymentować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zakupy :) Poproszę o recenzję: szamponu i odżywki ( też mnie kuszą :) i tego olejku z Welli - widziałam go ostatnio u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie jak zwykle zaciekawił ten olejek z wella do włosów ;)
    używasz go na końce ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sobie cudowności sprawiałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Henne tez muszę sobie kupic, bo moja juz na wykonczeniu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier jest lepszy od palette na odrosty ? ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palette ma mocniejszą wodę więc pewnie lepiej rozjaśnia odrost :)

      Usuń
  8. Wow sporo tego :D Slicznie lakiery z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zainteresowalam sie produktsmi do wlosow;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie także nadal króluje Ganier 111. Co ile farbujesz odrosty?

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też nadal Garnier 111. Co ile farbujesz odrosty?

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo Kallos :) mam Latte i bardzo lubię :) a teraz kusi mnie Kallos marchewkowy :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmieniłam adres bloga, więc zapraszam do mojego nowego miejsca :))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne rzeczy kupiłaś :)) patrzyłam na Twoje wczesniejsze notki:) hmm .. jeśli te regenerum naprawde działa to sobie tez kupie :) ja sie borykam z problemem zniszczonych włosów od dłuższego czasu sa sianowate i w ogóle nie moge sobie z tym poradzic ;/
    tez mam wrazenie ze mi nie rosną ;/ i tak włąsnie jest ;/ ehh

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, chętnie poczytam o olejku Welli :) To co, jednak nie wrócisz do farby Olia?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przeczytam coś na temat tego olejku Welli :)

    OdpowiedzUsuń