środa, 19 listopada 2014

Biżuteria by dziubeka

Co chcesz dostać na urodziny ? 

Pewnie większość z Was zna doskonale to pytanie. Ja zazwyczaj odpowiadam "nie wiem". Tym razem postanowiłam się dobrze przygotować i znaleźć coś dla siebie :) Szukałam, szukałam i nagle znalazłam ! Przepiękny, pozłacany naszyjnik z motylkami. 

Dostałam go jakieś 2 miesiące temu i od tego czasu się z nim nie rozstaję. Co więcej zastanawiam się nad powiększeniem kolekcji :)

Uwielbiam go zakładać do związanych włosów, ponieważ wtedy widać to urocze, ozdobne kółeczko.




10 komentarzy:

  1. Ta biżu jest mi znana tylko z widzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście bardzo ładny,kobiecy,delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna, taka delikatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kocham bizuterie. Ta jestswietna :)

    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, ciekawy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń