środa, 18 lutego 2015

Opadające powieki - jak sobie radzić ?

Problem opadających powiek dotyczy wielu kobiet w różnym wieku - czasami jest to wrodzona dyspozycja, a czasami przychodzi wraz z wiekiem (skóra traci swoją jędrność). Dziewczyny, które są dotknięte tym defektem bardzo często skarżą się na trudności związane z wykonywaniem makijażu - np. kreska, która odbija się na górnej powiece lub też mała widoczność cieni na oczach. Na szczęście w Internecie możemy znaleźć wiele ciekawych filmików i wskazówek, które służą pomocą. Pojawiają się również komentarze odnośnie zmęczonego spojrzenia. Dla niektórych jest to jedynie kwestia estetyki, ale niestety, opadające powieki mogą mieć również związek z ograniczonym polem widzenia i co za tym idzie z trudnościami w codziennym funkcjonowaniu. 


Opadające powieki :




Triki makijażowe 

1. Najważniejsze, żeby pamiętać o odpowiednim nawilżeniu okolic oczu i powiek
2. Długie rzęsy są dobrym sposobem na optyczne powiększenie oczu - wiele gwiazd stosuję tę technikę (sztuczne rzęsy, kępki rzęs)
3. Podkreślanie łuku brwiowego jasną, cielistą kreską
4. Odpowiedni dobór cieni i stopniowanie koloru
5. Na wieczorne wyjścia idealne będą smoky eyes
6. Warto skupić się na rozświetleniu

Polecam Wam filmiki na Youtubie, gdzie możecie zobaczyć wykonywanie takiego makijażu krok po kroku :)

Tasiemki do oka są również jednym z dostępnych rozwiązań, które ostatnimi czasy stało się bardzo popularne (wszystko zaczęło się u Azjatów). Służą one do podklejania odpadającej powieki i umożliwiają nam wybór odpowiedniego załamania powieki. Tasiemki aplikujemy na ruchomej powiece. Za 50 par płacimy około 2 zł, dlatego też uważam, że można zawsze spróbować takiej metody.

Nie każdej dziewczynie wystarczą jednak małe, kosmetyczne poprawki. Dane statystyczne przedstawionych przez ISAPS w 2013 roku pokazały, że korekcja powiek górnych była trzecim, najczęściej wykonywanym zabiegiem na świecie (dotyczącym chirurgii estetycznej). Wynik ten pokazuje jak wiele kobiet zmaga się z tym defektem. Dużym plusem tego zabiegu jest fakt, że wykonuje się go jedynie w znieczuleniu miejscowym i trwa około 90 minut. Do wyboru jest metoda klasyczna lub laserowa. Po zabiegu blizny są praktycznie niewidoczne. 


Oto zdjęcia, które przedstawiają efekty takiego zabiegu :





Moim zdaniem różnica jest ogromna ! Twarz wygląda dużo młodziej i co najważniejsze powiększyły się oczy. Nie licząc korzyści płynących z estetycznego wyglądu warto również pamiętać o korzyściach zdrowotnych. Blefaroplastyka może też ochronić przed rozwojem wad wzroku. 

Więcej informacji na temat korekcji powiek znajdziecie tutaj : <KLIK>

18 komentarzy:

  1. Mi przydałby się taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica jest naprawdę ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej naprawdę widać różnicę ..czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt widać i jest bardzo dobry, jednak nie mam takiego problemu z powieką z czego się ciesze :)

    Zapraszam na nowy post i konkurs :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam nie tyle opadające powieki co same kąciki oczu- takie trochę chińskie oczka :) jak sobie z tym radzę - zrezygnowałam z malowania kresek - a jak już maluje to krótką i mocno zagiętą do góry. Doczepione rzęsy przez moja specjalistkę w taki krztałt ze niemalże problem jest niewidoczny a oko otwarte

    OdpowiedzUsuń
  6. O takich tasiemkach nigdy nie słyszałam :) Jeśli chodzi o operację, to efekty są świetne :) Faktycznie Panie młodziej wyglądają po zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Należę do tego grona, ale póki co aż tak u mnie tego nie widać :D ale dobrze wiedzieć, że w razie czego jest ratunek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie na szczęście to na razie nie dotyczy ;) ale napewno przydadzą się komuś te rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt na prawdę super ;) Ja nie mam tego problemu ;) ( jeszcze ? :D )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post. Widać efekty! Ja na szczęście NA RAZIE tej notki nie potrzebuję, mam dopiero 17 lat :)

    obs za obs? daj mi znać
    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma szczęście mnie ten problem nie dotyczy :) Ale efekty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post, nawet nie wiedziałam, że cos takiego istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt, dobrze, że jeszcze czegoś takiego nie potrzebuje :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Różnica faktycznie jest duża :) No ja podobno mam opadające kąciki, na szczęście nie całe powieki :)

    OdpowiedzUsuń