czwartek, 19 marca 2015

Marcowe nowości :)

1. Rimmel, Lasting Finish Nude 25HR Foundation 
Aktualnie w promocji <klik>


2. Wibo, Diamond Illuminator, Rozświetlacz prasowany


3. Puder Synergen


4. Babydream, chusteczki do pielęgnacji


5. Eveline, Big Volume Lash Professional Mascara Natural BIO Formula 
Aktualnie w promocji <klik>


6. Eveline, czarna kredka


7. White Flower, Błoto z Morza Martwego - maska na twarz i całe ciało


8. Delia, tradycyjna henna do brwi


9. Acne-derm


10. Pomadka, Golden Rose velvet matte, 02


11. Alterra, żele pod prysznic


11 komentarzy:

  1. Też planuję kupić ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder synergen zbiera bardzo dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje tego podkladu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten rozświetlacz Wio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam iść po ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam próbkę podkładu tego ale konsystencja zbyt ciężka dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam ten podkład Rimmel i żel z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta maskara z Eveline, ja ostatni zapatrzyłam się w jedną z tej firmy ale tej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń